...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł

SZTUKA OJCOSTWA

29,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Claudio Risé jest psychoanalitykiem, wykładowcą komunikacji społecznej na Uniwersytecie w Insubrii (północne Włochy), od ponad piętnastu lat zajmuje się psychologią mężczyzny, a zwłaszcza problematyką kryzysu ojcostwa. Ten właśnie kryzys jest tematem jego książki Sztuka ojcostwa. Miłość do dzieci nie polega na zgadzaniu się na wszystko, czego one pragną. Pod pozorem okazywania w ten sposób uczuć, wielu rodziców zwalnia się z obowiązku pouczania i wyznaczania granic. Dzieje się tak również na skutek obaw przed nadmiernym narzucaniem własnej wizji życia. Tymczasem wskazówki oraz normy zachowania powinny być źródłem życiowej mądrości. Oczywiście dziecko może je przyjąć lub odrzucić, jednak ojcowski dar w postaci przekazywanych wartości jest dzieciom bardzo potrzebny do tego, by mogły znaleźć punkt odniesienia, zdobywając własną wolność oraz samodzielność.
ISBN 83-7033-560-8
Autor CLAUDIO RISE
Wydawca W Drodze
Okładka broszurowa
Ilość stron 216
Wymiary 14,5 x 20,5 cm
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: