Informacje
Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że pomysł rzeczywiście jest świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi dziełami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji.
Peter Coughter, weteran przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klienta zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa.
Książkę urozmaicają opowieści znanych przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje – są wśród nich Bill Westbrook, Jeff Goodby, Mike Hughes, Lance Jansen, Anne Bogna i wielu innych.
Coughter ujmująco i humorystycznie prezentuje techniki, które wypracowywał przez lata, by dziś pomagać pracownikom reklamy i marketingu w tworzeniu skutecznych i przekonujących prezentacji. Czytelnik nauczy się, jak stworzyć swój naturalny, indywidualny styl, jak organizować przekonujące prezentacje, jak wykorzystywać elegancką siłę prostoty, jak nawiązywać szczególną więź z publicznością i przede wszystkim – jak wygrywać i odnosić sukcesy.
ISBN
978-83-63773-68-7
Autor
PETER COUGHTER
Wydawca
Studio Emka
Okładka
Broszurowa
Ilość stron
244
Wymiary
21.4 x 13.4 cm
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
SZTUKA PERSWAZJI I SKUTECZNE TECHNIKI PREZENTACJI |