...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesSztuka pozyskania i utrzymania najlepszych klientów

Sztuka pozyskania i utrzymania najlepszych klientów

67,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jak znajdować najlepszych klientów, sprawić by kupowali, wracali i polecali Ciebie oraz Twoją firmę innym? Wiadomo, że kluczowy dla każdego biznesu jest klient. To od Twoich umiejętności znajdowania klientów i przekonywania ich do zakupu, zależy powodzenie w biznesie. W czasie tego programu nauczysz się jak budować relacje, aby ludzie i firmy stawali się Twoimi lojalnymi klientami i polecali Twoje produktu i usługi innym. Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie. Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u Ciebie kupiła, kolejna sprzedaż jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w Twojej firmie z przyjemnością, będą chętnie do Ciebie wracali i zarekomendują Ciebie lub Twój produkt znajomym. W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie tym dowiesz się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody i dochodowość firmy. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... "Jak mogę kreować lojalnych klientów?" Ten program jest dla Ciebie odpowiedzią! Nauczysz się m.in.: * Jak używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznika * Jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór * Jak sprawić, by klienci Cię polecali swoim znajomym * Jak budować lojalność klientów * Jak praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życie Dla kogo jest ta płyta? * Dla właścicieli małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy * Dla osób, którzy na co dzień kontaktują się z innymi ludźmi, aby poprawić swoje kontakty * Dla pracowników z działów obsługi klienta, aby lepiej obsługiwać klientów i budzić większe zaufanie * Dla sprzedawców, którzy chcą zwielokrotnić ponowną sprzedaż * Dla osób pracujących w marketingu sieciowym, aby budować większe sieci i zadowolenie klientów
Format mp3
Format mp3
Format mp3
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydanie DL-wm
Wydawca Brian Tracy International
Wydawca Brian Tracy International
Wydawca Brian Tracy International
Wydawca Brian Tracy International

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: