...jest pusty
							Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiSZTUKA SAMOOBRONY - TECHNIKI WALKI WRĘCZ STOSOWANE PRZEZ ŻOŁNIERZY JEDNOSTEK SPECJALNYCH						
					SZTUKA SAMOOBRONY NA PODSTAWIE TECHNIK WALKI WRĘCZ STOSOWANYCH PRZEZ ŻOŁNIERZY ELITARNYCH JEDNOSTEK SPECJALNYCH.
Książka Sztuka samoobrony powstała z myślą o odbiorcy cywilnym i jest przeznaczona dla mężczyzn i kobiet w każdym wieku. Uczy ona, jak radzić sobie z niespodziewanym atakiem w domu, w klubie czy na ulicy. Znajomość technik sztuki samoobrony przydaje się zarówno w kontekście wojskowym, jak i w życiu codziennym. Niezwykle obrazowe ilustracje i precyzyjny opis pozwalają zapoznać się ze sposobami neutralizacji zagrożenia w sytuacji niespodziewanego ataku w konfrontacji z niebezpiecznym i zdeterminowanym przeciwnikiem – zarówno uzbrojonym, jak i nieuzbrojonym. Książka tłumaczy, jak załagodzić sytuację, wygrać bez walki oraz jak ćwiczyć i przygotowywać się na ewentualność zagrożenia. Przedstawia też techniki zadawania ciosów, techniki unieruchamiające, duszenia, rzuty czy kopnięcia. Objaśnia, jak zbijać ciosy, radzić sobie z kopnięciami, atakami bronią białą i palną, a także atakami grupowymi. Porusza temat walki w parterze oraz walki bronią improwizowaną. Autorem książki jest instruktorem samoobrony, ekspertem w dziedzinie walki wręcz. Dzięki Sztuce samoobrony Czytelnicy będą mogli przygotować się na odparcie niechcianego i niesprowokowanego ataku ze strony potencjalnego napastnika "z ulicy".
					
						ISBN
					
					
						978-3-939991-78-6
					
					
						Autor
					
					
						MARTIN J. DOUGHERTY
					
					
						Wydawca
					
					
						MAK Verlag
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						320
					
					
						Wymiary
					
					
						13 x 18 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2010
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















