...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

TAJEMNICE SUPER SPRZEDAŻY

32,44 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

To pierwsza na polskim rynku pozycja wydawnicza która porusza tematykę merchandisingu z perspektywy właściciela lub kierownika sklepu ogólnospożywczego. Autor przedstawia w niej szereg zasad i reguł merchandisingowych sprawdzonych na wszystkich rynkach europejskich przy kształtowaniu przestrzeni sprzedaży sklepów samoobsługowych. Dzięki lekturze tego poradnika możesz dowiedzieć się jak w dzisiejszych czasach toczyć skuteczną walkę o klienta nie za pomocą wyniszczającej wojny cenowej lecz poprzez organizację powierzchni handlowej w taki sposób aby klient lubił kupować właśnie u Ciebie. Dotyka również problematyki zachowań konsumenckich oraz procesów zarządzania kategorią category management w takim zakresie w jakim jest to niezbędne w dzisiejszych realiach właścicielom lub kierownikom sklepów w Polsce.
ISBN 83-62167-03-6
Wymiary 16,5 x 24 cm
Autor WITOLD URBAŃSKI
Wydawca Zacharek Dom Wydawniczy
Okładka broszurowa
Ilość stron 102
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: