...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneTANTRA SZTUKA ŚWIADOMEGO KOCHANIA

TANTRA SZTUKA ŚWIADOMEGO KOCHANIA

23,71 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Starożytny zbiór ezoterycznych ksiąg hinduskich - tantra - jest systemem filozoficznym, który z miłości płciowej czyni sakrament, a wzajemny stosunek kobiety i mężczyzny podnosi do rangi sztuki. Okazuje się, że rewolucja seksualna ostatecznie nie wyzwoliła ludzi Zachodu, wciąż krępują nas, nie tylko w sypialni, lęk, wstyd i poczucie winy. Na szczęście nauki tantry odradzają się w każdej epoce, dając ludziom szansę na niecodzienne partnerstwo seksualne i duchowe. Oto sztuka świadomego kochania! Charles Muir i Caroline Muir od ponad dwudziestu lat uczą jogi, podstawą stworzonej przez nich teorii "współczesnej bliskości" są starożytne sztuki kształtowania ciała. Tantra, Sztuka świadomego kochania przetłumaczona została na jedenaście języków.
ISBN 978-83-7554-157-1
Autor CHARLES I CAROLINE MUIR
Wydawca Czarna owca
Okładka broszurowa
Ilość stron 144
Wymiary 13,5 x 20,5 cm
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: