...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

TATO POPŁYŃMY NA WYSPĘ! TW

22,86 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Gdy tata wraca do domu w rozchełstanej kurtce i z torbą, z której sterczą papiery i skarpetki na zmianę, czeka na niego trójka dzieci żądnych czynu: Olaf, Konstanty i Anna Maria. Tata obiecał, że gdzieś ich zabierze, a co słowo, to słowo! Czas spakować wszystko, co najpotrzebniejsze i skierować się w stronę portu , bo zdaniem taty właśnie tam mają swój początek wszystkie największe przygody… Markus Majaluoma jest popularnym skandynawskim pisarzem i ilustratorem książek, w których z humorem portretuje życie współczesnej rodziny. Jeszcze w żadnej książce dla dzieci rodzice nie był TAK zapracowani a dzieci TAK pełne energii i wyobraźni. Znana i lubiana na świecie seria książek o rodzinie Różyczków jest idealną lekturą dla niemogących usiedzieć w miejscu kilkulatków oraz ich zabieganych, ale zawsze skorych do zabawy z pociechami rodziców.
Wymiary 21,5 x 27 cm
ISBN 978-83-62836-00-0
Autor MARKUS MAJALUOMA
Wydawca Wydawnictwo Bona
Okładka twarda
Ilość stron 40
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: