...jest pusty
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące podczas przepływu i przemieszczania dóbr i usług (we wszystkich fazach życia wyrobu). Logistyka oprócz własnego dorobku teoretycznego korzysta przede wszystkim z nauk: technicznych (automatyka, robotyka, transport, telekomunikacja, biocybernetyka, inżynieria, informatyka), matematycznych (matematyka i informatyka), ekonomicznych (ekonomia, nauki o zarządzaniu) i nauk wojskowych. Możemy o niej powiedzieć, że jest interdyscyplinarną dziedziną wiedzy. Trudno sobie dzisiaj wyobrazić działania na podstawowych szczeblach zarządzania bez korzystania z technologii informatycznych usprawniających procesy pozyskiwania, przechowania, przetwarzania, udostępniania i wykorzystywania informacji przez odbiorcę. Szczególną rolę do spełnienia ma przede wszystkim Internet pozwalający łączyć producentów, klientów, oferentów usług dodanych, a także sterować zdalnie wieloma procesami logistycznymi. Ta książka dedykowana jest studentom przede wszystkim specjalności logistyka, chociaż może zainteresować tych, którzy zarządzają informacją, zaopatrywaniem, produkcją, dystrybucją w przedsiębiorstwie. Przedstawiony materiał jest osadzony w praktyce (a wynika to z zawodowego doświadczenia autora, który ponad 25 lat zajmował się problemami logistyki) i dlatego książka ta służyć może pomocą menedżerom zajmującym się zarządzaniem przepływem dóbr i usług oraz towarzyszącym im informacjom.
ISBN
978-83-7488-154-8
Autor
ANDRZEJ SZYMONIK
Wydawca
Placet
Okładka
broszurowa
Ilość stron
264
Wymiary
16,5 x 24 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: