...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneSztukaTEKSTYLIA BIS SŁOWNIK MŁODEJ POLSKIEJ KULTURY

TEKSTYLIA BIS SŁOWNIK MŁODEJ POLSKIEJ KULTURY

39,84 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"Tekstylia bis" są kontynuacją antologii Piotra Mareckiego, Igora Stokfiszewskiego i Michała Witkowskiego pt. "Tekstylia. O rocznikach siedemdziesiątych" wydanej przez "Ha!art" w 2002 roku w Krakowie, która była jedną z najszerzej dyskutowanych książek o młodej literaturze polskiej. Celem redaktorów "Tekstyliów bis" jest stworzenie całościowego przewodnika po młodej kulturze. Słownik składa się z działów opisujących zjawiska z zakresu najnowszego filmu fabularnego, kina niezależnego, animacji, dokumentu, teatru, dramatu, poezji, prozy, fantastyki, malarstwa, rzeźby, instalacji, performance'u, akcji, fotografii, street artu, net artu, architektury, dizajnu, muzyki współczesnej, hip-hopu, muzyki alternatywnej, komiksu, idei. Książka zawiera ponad 1200 haseł.
ISBN 978-83-89911-43-8
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Korporacja HA!ART
Okładka broszurowa
Ilość stron 824
Wymiary 16 x 23 cm
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: