...jest pusty
Art. Of Woo to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania,
przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach ze współpracownikami i klientami.
G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów
i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób obdarzonych wybitną umiejętnością perswazji
– od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. i Andrew Carnegiego do Andy’ego Grove’a,
Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany WOO jest systematyczną, powtarzalną
strategią sprzedawania pomysłów.
Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie
talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach
z innymi. Twoje „Woo IQ” wynika ze znajomości swoich silnych stron i korzystania z nich we właściwym
czasie z właściwymi ludźmi.
Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować,
jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że WOO poprawi twoje umiejętności perswazji
w każdym obszarze życia.
Zastanów się, jaką potężną mocą będziesz władać, jeżeli nauczysz się używać inteligentnej perswazji
w biznesie. Tą mocą jest wiedza o tym, w jaki sposób, zachowując się etycznie, wpływać na ludzi,
którzy nas otaczają. Właśnie w tej książce znalazłem praktyczne wskazówki, które zwiększyły moją
efektywność menedżerską.
Daniel Jan Kubach, prezes zarządu 4Media Publisher, wydawca „Network Magazyn”
Dawno nie spotkałem się z książką, która w sposób tak przystępny i obfi ty w przykłady z życia wybitnych
osobistości przedstawia odkrycia psychologów w zakresie perswazji i wywierania wpływu.
Richard Shell i Mario Moussa odsłaniają przed czytelnikami cały proces perswazji – od wyznaczenia
celów poprzez analizę swoich silnych stron aż po zabezpieczenie podjętych zobowiązań. Autorzy
przyrównują perswazję do procesu sprzedaży idei i osadzają ją w kontekście wielu przełomów
w historii przedsiębiorczości i polityki. Dlatego też The ART of WOO powinna trafi ć do biblioteczki
każdego menedżera i polityka, który chce efektywnie realizować swoje plany, ale także do każdego,
kto na co dzień pragnie skutecznie przekonywać innych ludzi do swoich pomysłów.
Jarosław Świątek, Polski Portal Psychologii Społecznej
ISBN
978-83-7746-333-8
Wymiary
15 x 22 cm
Autor
G.RICHARD SHELL, MARIO MOUSSA
Wydawca
MT Biznes
Okładka
broszurowa
Ilość stron
306
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: