...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiLiteratura obcojęzycznaThe Thinking Person's Guide to Happiness

The Thinking Person's Guide to Happiness

23,85 zł
Kod: 978-1-84839-228-1
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

We all want to see our dreams come true, but research suggests that, while 70 per cent of wish things would change, only 2 per cent of us actually take action to achieve it! Using the latest neurobiological discoveries, this book explains that if we can understand how our brains think, we can make our minds work for us and live fuller and happier lives. Subjects covered include: how we create our reality; your brain and behaviour; ingrained belief systems; mind blocks such as fear of failure, fear of what others think; how to focus; how to persist; how to experiment; specific ways to organise your goals, including the four-month plan; enlisting help; balancing your dream with others' demands; and, staying motivated and coping with setbacks.

Format mp3
Rok wydania 2009
Format mp3
Rok wydania 2009
Wydanie DL-wm
Wydawca Matrix Digital Publishing
Wydawca Matrix Digital Publishing

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: