...jest pusty
							Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesTOYOTA POD OSTRZAŁEM WYKORZYSTYWANIE MOŻLIWOŚCI KTÓRE NIESIE KRYZYS						
					Prawdziwa opowieść o akcjach serwisowych Toyoty  Przez kilkadziesiąt lat Toyota wyznaczała standardy, które były przedmiotem zazdrości i wzorem do naśladowania dla organizacji z całego świata. Jej legendarne zasady zarządzania i filozofia biznesu - po raz pierwszy przedstawiona w popularnej książce Jeffreya K. Likera Droga Toyoty - zmieniły w świecie biznesu pogląd na to, jak może wyglądać idealnie prowadzona działalność.  Jeffrey K. Liker i Timothy N. Ogden, mając bezprecedensowy dostęp do fabryk Toyoty na całym świecie, zbadali od środka, w jaki sposób korporacja podjęła wyzwania rzucone przez recesję i kryzys wywołany akcjami serwisowymi w latach 2009-2010. W obydwu przypadkach przedsiębiorstwo zostało wytrącone z równowagi, ale dzięki temu zrozumiano, że najważniejszą przyczyną kłopotów było nieprzestrzeganie własnych zasad. Niemniej jednak Toyota nadal posiadała silne fundamenty i w końcu wyszła znacznie wzmocniona z największego kryzysu w swojej powojennej historii.  Szczegółowa relacja z wydarzeń związanych z recesją i wezwaniami do serwisów zawarta w Toyocie pod ostrzałem stanowi dla każdego lidera cenne lekcje, jak przetrwać i poradzić sobie w nawet największym kryzysie:  - reakcja na kryzys musi zaczynać się od stworzenia silnej kultury na długo przed jego nadejściem  - kultura liczy się bardziej niż decyzje podejmowane przez dyrekcję  - inwestowanie w ludzi, nawet podczas głębokiej recesji, stanowi najpewniejszą drogę do długotrwałej zyskowności  Ponieważ kultura Toyoty opiera się na takich właśnie zasadach, firma nie musiała zatrudniać armii prawników, specjalistów od marketingu oraz public relations do "gaszenia pożaru". Zamiast tego zwiększyła wysiłki, aby przestrzegać fundamentalnych zasad i wrócić do podstaw. Wychodzenie z kryzysu rozpoczęła 70 lat temu, gdy po raz pierwszy wprowadzono jej kulturę organizacyjną.  Zastosuj lekcje zawarte w Toyocie pod ostrzałem, a do każdego nadchodzącego kryzysu będziesz podchodził spokojnie, odpowiedzialnie i skutecznie - zgodnie z Drogą Toyoty.  Jeffrey K. Liker jest autorem bestsellera Droga Toyoty i dziesięciu innych książek. Jest profesorem technik przemysłowych i informacyjnych University of Michigan, a także doradcą i prelegentem we własnej firmie konsultingowej The Toyota Way Academy.  Timothy N. Ogden jest współzałożycielem Sona Partners oraz pisarzem i redaktorem, który przygotował prawie dwadzieścia książek dla dużych wydawców. Jego teksty publikowano między innymi w "Harvard Business Review", "Stanford Social Innovation Review", "Strategy+Leadership" oraz na portalu Miller-McCune.
					
						ISBN
					
					
						978-83-7746-744-2
					
					
						Wymiary
					
					
						20.8 x 13.0 cm
					
					
						Autor
					
					
						TIMOTHY N OGDEN
					
					
						Wydawca
					
					
						MT Biznes
					
					
						Okładka
					
					
						Miękka
					
					
						Ilość stron
					
					
						272
					
					
						Rok wydania
					
					
						2014
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















