...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesTRZY OBLICZA PRZYWÓDZTWA MENEDŻER ARTYSTA KAPŁAN

TRZY OBLICZA PRZYWÓDZTWA MENEDŻER ARTYSTA KAPŁAN

35,85 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Trzy oblicza przywództwa czerpią bezpośrednio z teorii narracji organizacyjnej - nurtu, który współcześnie przeżywa rozkwit, zwłaszcza w zakresie analizy storytelling, czyli opowieści, pod których wpływem kształtowane jest postrzeganie świata organizacji, kultury, ról społecznych. Autorzy konsekwentnie analizują archetypy organizacyjne, których odgrywanie przesądza o kształcie roli społecznej menedżera. Analizują źródła nowych organizacyjnych mitologii i dowodzą, że w warstwie symbolicznej następuje głęboka przemiana percepcji roli kierownika. Zmiana ta jest niezauważalna, ponieważ przebiega stopniowo, a podlegają jej także sami obserwatorzy - ma jednak olbrzymi wpływ na redefinicję zarządzania i ról organizacyjnych, jakie funkcjonowały w przeszłości. [ze Wstępu dr. hab. Dariusza Jemielniaka]
ISBN 978-83-61408-88-8
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Okładka broszurowa
Ilość stron 232
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: