...jest pusty
Od połowy XX wieku nastąpił intensywny rozwój światowej gospodarki turystycznej. Znaczący wpływ na wzrost sektora usług turystycznych w światowej działalności usługowej i międzynarodowej wymianie usług wywarł proces globalizacji gospodarki. W efekcie zmieniły się zarówno działalność podmiotów światowego rynku turystycznego, jak i potrzeby globalnych turystów. Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.: rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB, przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami, rozwój masowej turystyki międzynarodowej, zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej, genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej, działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami, przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.
ISBN
978-83-208-1976-2
Autor
BARBARA J.DĄBROWSKA
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Ilość stron
146
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: