...jest pusty
W dzisiejszych czasach sukces w biznesie zależy przede wszystkim od tego, czy przedsiębiorstwo potrafi nawiązać dobre relacje z pracownikami, partnerami handlowymi i klientami, dlatego kadra
zarządzająca musi oprócz szerokich umiejętności zawodowych dysponować jeszcze czymś - dobrze rozwiniętymi kompetencjami społecznymi (tzw.
soft skills). Pojęcie to oznacza „miękkie umiejętności", potrzebne w kształtowaniu efektywnej komunikacji i współpracy. Soft skills to
osobiste cechy, umiejętności i postawy, które przyczyniają się do właściwego funkcjonowania relacji międzyludzkich.
W publikacji:
najważniejsze „soft skills" - czym się charakteryzują i jak je skutecznie stosować w praktyce,indywidualny program treningowy służący doskonaleniu umiejętności „miękkich",rozpoznawanie, jakimi kompetencjami społecznymi dysponują pracownicy i wspieranie ich rozwoju,mnóstwo użytecznych wskazówek i porad doświadczonego eksperta.
Autor:
Rainer Niermeyer
Partner w firmie Kienbaum
Management Consultants. Od wielu lat zajmuje się doradztwem
i coachingiem oraz jest trenerem menadżerów i ich pracowników
specjalizującym się w tematyce umiejętności „miękkich".
Format
pdf
Rok wydania
2009
Format
pdf
Wydanie
DL-drm
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Wydawca
C.H. Beck
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: