...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneUMYSŁ KTÓRY SZKODZI MÓZG ZACHOWANIE ODPORNOŚĆ I CHOROBA

UMYSŁ KTÓRY SZKODZI MÓZG ZACHOWANIE ODPORNOŚĆ I CHOROBA

28,56 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

· trzecia książka Paula Martina (wcześniej: "Seks, narkotyki i czekolada" oraz "Liczenie baranów"), która zainteresuje zarówno ekspertów, jak i laików · jaki wpływ mają emocje i czynniki psychiczne na zachowanie i zdrowie człowieka? · autor swoje wnioski ilustruje przykładami literackimi (m.in. z Szekspira, Goethego, Dostojewskiego) "Prędzej czy później umrzesz, drogi Czytelniku. Mam nadzieję, że stanie się to szybko i bezboleśnie, ale umrzesz bez wątpienia. Jeśli nie nastąpi to w najbliższej przyszłości i z nienaturalnych przyczyn, zanim odejdziesz z tego świata, będziesz chorował - i to zapewne kilkakrotnie. Badania naukowe wykazały, że to umysł decyduje o Twojej podatności na choroby oraz o czasie i rodzaju śmierci. Wspomnianym odkryciom nauki poświęciłem tę książkę". Paul Martin
ISBN 978-83-7758-098-1
Autor PAUL MARTIN
Wydawca Muza
Okładka broszurowa
Ilość stron 480
Wymiary 12,5 x 19,0 cm
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: