...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

Ustawa o broni i amunicji

69,00 zł
Kod: 978-83-255-1491-4
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Prezentowana publikacja stanowi szczegółowy komentarz do ustawy z 21.5.1999 r. o broni i amunicji (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 ze zm.). Autor bardzo dokładnie omawia w niej: zasady wydawania i cofania pozwoleń na broń, nabywanie, rejestrację, przechowywanie broni, zbywanie i deponowanie, przewóz przez terytorium Polski oraz przywóz z zagranicy i wywóz za granicę broni i amunicji, zasady posiadania broni i amunicji przez cudzoziemców, zasady funkcjonowania strzelnic, a także odpowiedzialność za przestępstwa i wykroczenia określone w tej ustawie. Autor skomentował również aktualne orzecznictwo sądowe dotyczące omawianej regulacji. Publikacja zawiera ponadto Dyrektywę Rady z 18.6.1991 r. w sprawie kontroli nabywania i posiadania broni (Dz.Urz. UE L 256/51). Komentarz jest adresowany nie tylko do prawników i osób zawodowo zajmujących się bronią, ale także szerokiego grona jej miłośników.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: