...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesUSTAWIENIA SYSTEMOWE W BIZNESIE I ORGANIZACJACH

USTAWIENIA SYSTEMOWE W BIZNESIE I ORGANIZACJACH

20,24 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Gdzie w organizacji jest moje miejsce? Dlaczego zawsze czuję się odpowiedzialny za to, co mnie nie dotyczy? Co mogę zrobić, by zmiany ruszyły we właściwym kierunku? Jak określić obowiązki nowego menedżera? Jak przewidzieć reakcję rynku na nowy produkt? To zaledwie kilka przykładów z tysięcy pytań na temat pracy, jakie zadali uczestnicy systemowych ustawień organizacyjnych. Wprowadzenie ustawień systemowych często przynosi zaskakujące i zupełnie nieoczekiwane odkrycia w pracy i organizacji. Książka jest zbiorem takich odkryć, zawiera przykłady z życia i relacje osobistych doświadczeń. Lekko napisana, zawsze w kontakcie z rzeczywistością, ofiaruje czytelnikom skupienie, zrozumienie oraz wiele stymulujących i inspirujących porad.
ISBN 978-83-7554-166-3
Wymiary 13,5 x 20,5 cm
Autor JAN JACOB STAM
Wydawca Czarna owca
Okładka broszurowa
Ilość stron 150
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: