...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiLiteratura obcojęzycznaWeight Training for the Martial Artist

Weight Training for the Martial Artist

50,90 zł
Kod: 184024822X
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

DEVELOP AN AWESOME FIGHTING BODY with Geoff Thompson’s Weight Training for the Martial Artist. Geoff worked as a night club bouncer for nine years and is a qualified instructor in Karate, Gung-fu, Ju-Jitsu, weapons, self-protection, Thai boxing, western boxing and freestyle Olympic Wrestling. He is the author of many books on related subjects, and has appeared internationally on T.V. and radio as a self protection expert. This illustrated book shows the routines that helped Geoff Thompson become one of the world’s leading martial artists by developing ‘STOPPING’ power in his punching, kicking and grappling. Whatever your art; punching, kicking, throwing, grappling etc. there is a routine in this book for you and your art that will give you the muscular armour to place you a cut above the rest.
Format pdf
Rok wydania 2001
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Matrix Digital Publishing

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: