...jest pusty
Postawmy sprawę jasno: porażka jest do niczego. Powoduje, iż tracimy wiarę w samych siebie, zaczynamy się zastanawiać dlaczego niektórzy osiągają sukces a inni osiągają dno. Szybko dochodzimy do wniosku, że w biznesie, tak samo jak w życiu, wszystko sprowadza się do wiarygodności. Gdy nie otrzymamy pożyczki w firmie, gdy inwestor nam odmówi, gdy nie uda nam się zawrzeć ważnej transakcji, wszystko to jest przejawem zaburzenia wiarygodności. I pomimo iż wiarygodność jest czymś, co decyduje o porażce lub sukcesie, o podpisaniu korzystnej umowy lub o pustym koncie bankowym, to w dzisiejszych czasach jest właśnie czymś, czego brakuje ponad 95 procentom pracowników, menadżerów oraz przedsiębiorców.
Wiarygodność: klucz do sukcesu w biznesie to książka, która wyjaśnia trudne do zdefiniowania znaczenie wiarygodności w biznesie odpowiadając na pytania „jak?”: jak zorganizować biznes, jak go ukształtować, jak kontrolować i jak sprawić, aby dla nas zarabiał. Znaleźć tu można wskazówki dotyczące tego, jak pracownicy, członkowie zarządu, środki masowego przekazu oraz inne czynniki, mogą pomóc w osiągnięciu najwyższego poziomu wiarygodności nas samych, działu, w którym pracujemy, czy naszej firmy. Książka ta przeznaczona tak dla samodzielnych przedsiębiorców jak i dla szeregowych pracowników dużych firm, może zmienić to, w jaki sposób patrzymy na świat biznesu…oraz to, jak świat biznesu patrzy na nas.
Format
pdf
Rok wydania
2014
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych
Wydawca
Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: