...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaeBookiPolitykaWizerunki medialne polityków: Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski

Wizerunki medialne polityków: Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski

23,61 zł
Kod: 978-83-231-3021-5
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wprowadzenie / 9 Lech Kaczyński: „symetryczność” pochwały i nagany a „niezgodna zgodność” brzuchów prezydentów III RP / 15 Autodestrukcja wizerunku polityka: Lech Kaczyński / 33 Pałac prezydencki versus „straszny dwór”. Lech Kaczyński jako problematyka wspólnot interpretacyjnych / 47 Lech Kaczyński i „Hołdy katyńskie” – jak jest zrobiony panegiryk prezydencki? / 77 Jedność przeciwieństw a proces demityzacji polityków: Lech Kaczyński versus Donald Tusk / 111 Bronisław [wpadka] Komorowski: „symetryczność” pochwały i nagany, medialne kreacje, dziedzictwo sofistyki i Cycero / 125 Nowoczesny Sarmata Bronisław Komorowski / 149 Mesjanizm smoleński: geopolityka, wojna polsko-polska, psychoterapeutyczna „wola sensu” / 177 Zamiast posłowia / 211 Notka bibliograficzna / 213
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: