...jest pusty
Strona głównaeBookiPrawo PodręcznikiWsparcie publiczne dla MSP. Podstawy teoretyczne a praktyka gospodarcza
W książce przedstawiono całościowe ujęcie problematyki wsparcia dla MSP, obejmujące jego projektowanie, realizację i ocenę wpływu. W
warstwie teoretycznej odwołano się do podstaw decydowania, z wykorzystaniem koncepcji
zawodności rynku i teorii kosztów transakcyjnych według O.E. Williamsona. W pracy przedstawiono też propozycję metodyki podejmowania
decyzji co do:
·przesłanek publicznego zaangażowania w
sektor MSP,
·wyboru instrumentów oraz struktur
zarządzania i form dostarczania wsparcia,
·oceny interwencji publicznej.
Autorka łączy koncepcje teoretyczne z wynikami polskich i międzynarodowych badań empirycznych, w tym badań własnych, dotyczących m.in. transferu
informacji i wiedzy do MSP. Teorię i wyniki badań odnosi do obecnej praktyki działań na rzecz MSP w Polsce i krajach UE, formułując zalecenia co do
kierunków, instrumentów i grup docelowych wsparcia. Publikacja kierowana jest do studentów i wykładowców zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi i średnimi firmami
oraz stymulowaniem ich konkurencyjności.
Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych zarządzających
programami na rzecz MSP, a także doradców i konsultantów, zarówno publicznych,
jak i prywatnych, pozyskujących finansowanie dla przedsiębiorców. Dr Marta Gancarczyk –
adiunkt w Wyższej Szkole Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu;
absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Łódzkiego; kierownik i uczestnik projektów badawczych w kraju i za granicą (m.in. California State University, University of
Cambridge). Członek European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB). Badania, publikacje i konsulting koncentruje na publicznym wsparciu dla MSP, wzroście firmy oraz zarządzaniu konkurencyjnością MSP w klastrach i sieciach przedsiębiorstw.
Format
pdf
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: