...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaeBookiPrawo PodręcznikiWsparcie publiczne dla MSP. Podstawy teoretyczne a praktyka gospodarcza

Wsparcie publiczne dla MSP. Podstawy teoretyczne a praktyka gospodarcza

44,00 zł
Kod: 978-83-255-1534-8
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W książce przedstawiono całościowe ujęcie problematyki wsparcia dla MSP, obejmujące jego projektowanie, realizację i ocenę wpływu. W warstwie teoretycznej odwołano się do podstaw decydowania, z wykorzystaniem koncepcji zawodności rynku i teorii kosztów transakcyjnych według O.E. Williamsona.  W pracy przedstawiono też propozycję metodyki podejmowania decyzji co do: ·przesłanek publicznego zaangażowania w sektor MSP, ·wyboru instrumentów oraz struktur zarządzania i form dostarczania wsparcia, ·oceny interwencji publicznej. Autorka łączy koncepcje teoretyczne z wynikami polskich i międzynarodowych badań empirycznych, w tym badań własnych, dotyczących m.in. transferu informacji i wiedzy do MSP. Teorię i wyniki badań odnosi do obecnej praktyki działań na rzecz MSP w Polsce i krajach UE, formułując zalecenia co do kierunków, instrumentów i grup docelowych wsparcia. Publikacja kierowana jest do studentów i wykładowców zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi i średnimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności.  Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych zarządzających programami na rzecz MSP, a także doradców i konsultantów, zarówno publicznych, jak i prywatnych, pozyskujących finansowanie dla przedsiębiorców.  Dr Marta Gancarczyk – adiunkt w Wyższej Szkole Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu; absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Łódzkiego;  kierownik i uczestnik projektów badawczych w kraju i za granicą (m.in. California State University, University of Cambridge). Członek European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB). Badania, publikacje i konsulting koncentruje na publicznym wsparciu dla MSP, wzroście firmy oraz zarządzaniu konkurencyjnością MSP w klastrach i sieciach przedsiębiorstw.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: