...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesEkonomiaWSPÓŁCZESNE KONCEPCJE PODATKU DOCHODOWEGO

WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE PODATKU DOCHODOWEGO

52,29 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Przedmiotem rozważań w niniejszej książce są współczesne koncepcje opodatkowania dochodu. Autorka dokonuje ich klasyfikacji i szczegółowej charakterystyki, uwzględniając zarówno zróżnicowane propozycje teoretyczne, jak i wdrożenie tych koncepcji w praktyce w różnych państwach na świecie. Współczesne koncepcje podatku dochodowego zostały poddane badaniu z dwóch punktów widzenia: koncentrując się na dochodach osób fizycznych jako całości oraz na dochodach uzyskiwanych z działalności gospodarczej, niezależnie od formy prawnej, w jakiej jest ona prowadzona. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych, studentów oraz osób profesjonalnie zajmujących się zagadnieniami podatkowymi. Liczba stron 152 Rok wydania 2014 Miejsce wydania Warszawa Wydanie I Oprawa miękka Format B5 Spis treści Wstęp 1. Dochód osiągany a dochód wydatkowany jako przedmiot opodatkowania 1.1. Tradycyjne koncepcje podatku od dochodu osiąganego 1.1.1. Syntetyczne ujęcie dochodu w teorii Schanza–Heiga–Simonsa 1.1.2. Teoria źródeł Fuistinga 1.1.3. Analityczne ujęcie dochodu — klasyczny dualny podatek dochodowy 1.2. Koncepcje podatku od dochodu wydatkowanego 1.2.1. Uzasadnienie opodatkowania dochodu wydatkowanego 1.2.2. Bezpośrednie opodatkowanie dochodu wydatkowanego — podatek od wydatków 1.2.3. Pośrednie opodatkowanie dochodu wydatkowanego 1.3. Podatek dochodowy zorientowany na konsumpcję — kwestie definicyjne 1.4. Podsumowanie 2. Podstawa opodatkowania w koncepcjach podatku dochodowego zorientowanego na konsumpcję 2.1. Klasyczne koncepcje pośredniego opodatkowania dochodu wydatkowanego — podatki od wydatków Fishera, Bradforda, Kaldora, Lodina i Mitschkego 2.1.1. Ogólne zasady ustalania podstawy opodatkowania 2.1.2. Kwestie szczegółowe w ustalaniu podstawy opodatkowania 2.2. Koncepcje pośredniego opodatkowania dochodu wydatkowanego z odrębnym podatkiem od przedsiębiorstw 2.2.1. Podatki od dochodu oczyszczonego z oszczędności Meade’a, Aarona i Galpera, Kaya i Kinga 2.2.2. Podatki od dochodu oczyszczonego z odsetek Halla i Rabushki, Bradforda, McLure’a i Zodrowa, Institute for Fiscal Studies, Heidelberger Steuerkreis 2.3. Wdrożenia koncepcji zorientowanego na konsumpcję podatku dochodowego i jej elementów na świecie 2.3.1. Wdrożenia podatku od wydatków — Indie i Sri Lanka 2.3.2. Wdrożenie podatku dochodowego zorientowanego na konsumpcję w Chorwacji 2.3.3. Wdrożenia elementów podatku dochodowego zorientowanego na konsumpcję w skandynawskim dualnym podatku dochodowym 2.4. Podsumowanie 3. Opodatkowanie dochodów przedsiębiorstw w koncepcjach podatku dochodowego zorientowanego na konsumpcję 3.1. Specyfika dochodu z działalności gospodarczej 3.2. Problem odrębnego podatku od dochodów przedsiębiorstw 3.2.1. Opodatkowanie dochodu z działalności gospodarczej w klasycznych koncepcjach pośredniego opodatkowania dochodu wydatkowanego 3.2.2. Odrębny podatek od dochodów z działalności gospodarczej w koncepcjach pośredniego opodatkowania dochodu wydatkowanego 3.3. Uzasadnienie zorientowanego na konsumpcję podejścia do opodatkowania dochodów przedsiębiorstw 3.3.1. Postulat neutralności podatku dochodowego 3.3.2. Model Boadwaya i Bruce’a 3.4. Koncepcja podatku od przepływów pieniężnych Meade’a 3.4.1. Wariant R podatku od przepływów pieniężnych 3.4.2. Wariant RF podatku od przepływów pieniężnych 3.4.3. Wariant S podatku od przepływów pieniężnych 3.5. Koncepcja podatku od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego Institute for Fiscal Studies i Wengera 3.5.1. Normalny zwrot z kapitału i dochód rezydualny a podstawa opodatkowania 3.5.2. Klasyczny wariant podatku od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego i warianty zmodyfikowane 3.6. Zmodyfikowane koncepcje Sinna i Zee 3.7. Alternatywa: podatek od szeroko ujętych dochodów przedsiębiorstw Department of Treasury 3.8. Podsumowanie 4. Wdrożenia koncepcji zorientowanego na konsumpcję podatku od dochodów przedsiębiorstw i jej elementów na świecie 4.1. Wdrożenia podatku od przepływów pieniężnych — Estonia, Norwegia, Włochy i Wielka Brytania 4.2. Wdrożenia klasycznego wariantu podatku od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego — Chorwacja i Belgia 4.3. Wdrożenia wariantów zmodyfikowanych podatku od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego — Brazylia, Włochy, Austria 4.4. Wdrożenia elementów podatku od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego w skandynawskim dualnym podatku dochodowym 4.5. Podsumowanie 5. Aspekty fiskalne wdrożenia zorientowanego na konsumpcję podatku od dochodów przedsiębiorstw 5.1. Problem zawężenia podstawy opodatkowania i wpływów podatkowych w krótkim i długim okresie 5.2. Podatek od przepływów pieniężnych w badaniach symulacyjnych 5.3. Podatek od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego w badaniach symulacyjnych 5.4. Podatek od dochodu pomniejszonego o koszt kapitału własnego w doświadczeniach praktycznych 5.5. Podsumowanie Zakończenie Bibliografia
ISBN 978-83-208-2142-0
Wydawca PWE
Okładka Broszurowa
Ilość stron 152
Wymiary 23.8 x 16.2 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: