...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieWSPÓŁCZESNY MARKETING FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY
Celem tej książki jest możliwe wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodza z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.
ISBN
83-88607-68-5
Ilość stron
480
Autor
IRENEUSZ BIELSKI
Wymiary
14,5 x 22 cm
Wydawca
Studio Emka
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2006
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: