...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

WSPÓŁCZESNY SAVOIR VIVRE DLA NASTOLATKÓW

18,95 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Savoir-vivre nie musi kojarzyć się z nudną i staroświecką etykietą, o czym przekonują autorzy książki - doświadczony dziennikarz i znana aktorka. Poprzez zabawne przykłady i praktyczne porady wprowadzają młodych ludzi w tajniki dobrych manier. Podpowiadają, jak w dzisiejszym, pełnym technicznych nowinek świecie zachować się poprawnie, nie urazić innych, a jednocześnie nie uchodzić za sztywniaka Z tej książki dowiecie się m.in.: Czy wypada odebrać cudzy telefon pod nieobecność jego właściciela? Czy wypasiony dzwonek polifoniczny może okazać się złym wyborem? Czy amory w miejscach publicznych to obciach? Jak się zachować, gdy popełniło się gafę? Co to jest netykieta i dlaczego każdy nastolatek powinien ją znać? Polecamy lekturę książki - to, czego nauczysz się dziś, z pewnością zaprocentuje w przyszłości.
Wymiary 17 x 24,5 cm
ISBN 978-83-245-1922-4
Autor MARCIN PRZEWOŹNIAK, JOANNA JABŁCZYŃSKA
Wydawca Publicat
Okładka broszurowa
Ilość stron 128
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: