...jest pusty
Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel’s czy Zappos, autor książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.
„Epokowe wydarzenie...”
– Tom Peters, współautor książki "Poszukiwanie doskonałości w biznesie"
Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności
Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.
- Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata – tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent – występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy – w grupę „Stengel 50” – przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.
- Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie.
- Następnie w ramach dalszych dociekań badacze postanowili przyjrzeć się „czarnej skrzynce” w postaci umysłu konsumenta. Odwołali się do badań neurobiologicznych, aby obserwować poziom zaangażowania klienta i mierzyć jego podświadome reakcje. Na tej podstawie chcieli ustalić, czy najlepsze firmy wyodrębnione w ramach Stengel Study w większym stopniu niż pozostałe przedsiębiorstwa kojarzą się ludziom z ideałami.
Nowy, potężny model biznesowy. (…) Lektura obowiązkowa (…) dla wszystkich liderów biznesu.
Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjny firmy Facebook
ISBN
978-83-7746-413-7
Autor
JIM STENGEL
Wydawca
MT Biznes
Okładka
twarda
Ilość stron
310
Wymiary
16.5 x 24 cm
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: