...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieZA DARMO PRZYSZŁOŚĆ NAJBARDZIEJ RADYKALNEJ Z CEN TW
Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo?
Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora?
Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów
i płyt?
Na te – i wiele innych! – pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego
ogona i redaktor naczelny „Wired”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album
In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów
trzeba jednak szukać wcześniej – Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in.
od historii Kinga Gillette’a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając
za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.
Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy
wykład nowego modelu gospodarki i marketingu.
Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.
ISBN
978-83-240-1631-0
Ilość stron
248
Autor
CHRIS ANDERSON
Wymiary
16,5 x 24,5 cm
Wydawca
Znak
Okładka
twarda
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: