...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesEkonomiaZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
- istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury
- podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury
- system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury
- różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury
- etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury
- typologię konsumentów dóbr i usług kultury
- kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
ISBN
978-83-208-1753-9
Autor
MAGDALENA SOBOCIŃSKA
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Ilość stron
172
Wymiary
14 x 20,5 cm
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: