...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiZAKOCHANI MARSJANIE I WENUSJANKI

ZAKOCHANI MARSJANIE I WENUSJANKI

28,48 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Miliony czytelników na całym świecie znają bestsellerowe książki Johna Graya i wprowadzają w życie jego porady. Pary, które dzięki nim naprawiły, a w wielu wypadkach wręcz uratowały swój związek, chętnie dzielą się w Zakochanych Marsjanach i Wenusjankach swoim doświadczeniem. Autor rzeczywiście oddaje głos tym kobietom i mężczyznom, by opowiedzieli, jakie mieli problemy we wzajemnych relacjach i jak sobie z nimi poradzili; czego nauczyli się od siebie; jak poprawili sposób porozumiewania się; co specjalnego zrobili dla siebie; jak rozwinęło się łączące ich uczucie dzięki wspólnej pracy nad pokonaniem kryzysu w małżeństwie lub związku partnerskim. Krótka i jednoznaczna konkluzja wynikająca z tych rozważań brzmi: nad miłością warto popracować - zawsze i w każdych okolicznościach.
ISBN 978-83-7510-733-3
Autor JOHN GRAY
Wydawca Rebis
Okładka broszurowa
Ilość stron 164
Wymiary 15 x 22,5 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: