...jest pusty
Kierując się przede wszystkim zrozumieniem języka, jakim posługują się wilki i psy w stadzie, autorka opracowała własną metodę rozwiązywania problemów pojawiających się często między psem i jego opiekunami. Jej metoda w zasadzie sprowadza się do podstawowych, ale niestety zapomnianych prawd – przywróćmy psom poczucie przynależności do stada, pokażmy im, gdzie w hierarchii stada jest ich miejsce. Z książki dowiemy się, jak Jan dawała sobie radę w konkretnych przypadkach, kiedy okazywało się, że psy widzą świat inaczej niż spodziewamy się tego my – ich właściciele.
Światowy bestseller!
JAN FENNELL posiada nadzwyczajny dar, który wzbudza podziw i zachwyt wszystkich miłośników psów. Jest znanym hodowcą, mającym liczne sukcesy na wielu znaczących i prestiżowych wystawach, z Londyńskim Crufts na czele. W ostatnim czasie jej niezwykła metoda podejścia do psów, zwłaszcza tych, które stwarzają problemy, a także udział w programach radiowych i telewizyjnych przysporzyły jej wielu gorących zwolenników.
Historia JAN nie tylko pobudza do działania, ale także wzrusza. W swojej książce opisuje tragiczną śmierć jej własnego psa, która kazała jej szukać alternatywnej metody do powszechnie stosowanej techniki "wymuszania psłuszeństwa". Kierując się przede wszystkim zrozumieniem języka, jakim posługują się wilki i psy w stadzie, JAN opracowała własną metodę rozwiązywania problemów pojawiających się często między psem i jego opiekunami. Opierając się na licznych przykładach pokazuje, jak sama uczyła się nawiązywania kontaktu z najlepszym przyjacielem człowieka i przekonuje, że każdy z nas jest w stanie tego dokonać. Jej książka jest wyjątkowym poradnikiem, który z pewnością zafascynuje wszystkich właścicieli i sympatyków psów.
ISBN
978-83-75792-13-3
Autor
JAN FENNELL
Wydawca
Galaktyka
Okładka
broszurowa
Ilość stron
240
Wymiary
16,5 x 24 cm
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: