...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieZARZĄDZANIE JAK ZARZĄDZAĆ I BYĆ ZARZĄDZANYM

ZARZĄDZANIE JAK ZARZĄDZAĆ I BYĆ ZARZĄDZANYM

52,76 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Zarządzanie jest wszechobecnym elementem życia społecznego, a jednocześnie dziedziną nauki wymagającą wiedzy z różnych jej obszarów. Przenikanie się tych obszarów i relacje między nimi stanowią istotny element Zarządzania. Ponadto Autor podręcznika zapoznaje z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tej książki. Zarządzanie jest przeznaczone dla: studentów uczelni wyższych różnych typów, menedżerów, doradców i wszystkich, którzy wspinając się po szczeblach kariery, odczuwają chęć uzupełnienia lub zdobycia aktualnej wiedzy z zakresu zarządzania. Liczba stron 356 Rok wydania 2014 Miejsce wydania Warszawa Wydanie II Oprawa miękka Format B5 Spis treści Wstęp Część I Podstawy zarządzania organizacją Rozdział 1. Pojęcia podstawowe — nauka czy sztuka, czyli pierwszy dylemat nauk zarządzania Zarządzanie Kierownik Organizacja Rozdział 2. Miękkie i twarde podejście do współczesnego zarządzania, czyli drugi dylemat nauk zarządzania Istota miękkiego i twardego podejścia do zarządzania Elementy miękkiego zarządzania (etyka, kultura, kultowość) Elementy twardego zarządzania i ich charakterystyka Rozdział 3. Ewolucja teorii zarządzania Szkoły zarządzania i ich prekursorzy Szkoła klasyczna Szkoła stosunków międzyludzkich Szkoła ilościowo-systemowa Zarządzanie informacją i wiedzą oraz podejście zintegrowane, czyli co dalej? Rozdział 4. Proces decyzyjny i narzędzia go wspomagające Istota i typy decyzji oraz procedury decyzyjne Behawioralne aspekty decyzji Typy decyzji i narzędzia wspomagające decyzje Możliwości i ograniczenia stosowania sformalizowanych narzędzi wspomagania decyzji Część II Funkcje zarządzania Rozdział 5. Planowanie — cele i metody Planowanie — pojęcie i zakres, określanie celów i misji organizacji Zarządzanie przez cele (ZPC) Procedura planowania Plan strategiczny i jego specyfika Rozdział 6. Organizowanie Struktura organizacyjna i zasady jej tworzenia Typy struktur organizacyjnych Problemy makrozarządzania w strukturach systemów organizacyjnych Wybór i projektowanie struktury organizacyjnej Organizowanie zespołów ludzkich, czyli cele i zadania zarządzania zasobami ludzkimi Ścieżka kariery, czyli „mapa drogowa” kariery pracownika Rozdział 7. Motywowanie i przewodzenie Motywowanie pracowników Przywództwo i władza w organizacji Style przywództwa Błędy i konflikty w organizacji Podstawowe typy konfliktów i metody ich rozwiązywania Rozdział 8. Kontrola Pojęcie, cele i zadania kontroli Formy kontroli Controlling w organizacji Warunki efektywnej kontroli Część III Transformacja organizacji, czyli dążenie do doskonałości Rozdział 9. Zarządzanie zmianami Podstawowe problemy zarządzania zmianami Informacja jako podstawa zarządzania zmianami System informacyjny zarządzania procesem zmian — budowa i wymagania Zarządzanie zmianami — reengineering Benchmarking jako metoda wspomagająca zarządzanie zmianami i proces reengineeringu Społeczna odpowiedzialność biznesu Rozdział 10. Zarządzanie projektami Pojęcie i zakres Metodyka i strategia projektowania Proces analizy w zarządzaniu projektem Struktura podziału pracy, czyli Work Breakdown Structure (WBS) Realizacja projektu Wdrożenie projektu Rozdział 11. Zarządzanie jakością Jakość i jej ocena Podstawy działań kompleksowego zarządzania jakością (TQM) Metody wspomagające TQM Certyfikaty jakości i audyt Rozdział 12. Zarządzanie wiedzą Wiedza i jej znaczenie w zarządzaniu organizacją Wiedza w zarządzaniu — pojęcia, rodzaje i procedury pozyskiwania Zarządzanie wiedzą, czyli jak wykorzystać, absorbować i generować posiadane zasoby Organizacje inteligentne jako organizacje oparte na zarządzaniu wiedzą Kierunki rozwoju zarządzania wiedzą — pomiar wiedzy Rozdział 13. Zarządzanie przez wirtualizację Wirtualizacja i pojęcie organizacji wirtualnej Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna Strategia funkcjonowania organizacji wirtualnej i kierunki jej rozwoju Rola wirtualizacji w usprawnianiu gospodarki zasobami ludzkimi Rozdział 14. Informatyczna infrastruktura zarządzania Informatyczna infrastruktura zarządzania jako element infrastruktury zarządzania Systemy informatyczne zarządzania i ich rola w organizacji Gospodarka elektroniczna i nowe wyzwania zarządzania Co dalej z doskonaleniem infrastruktury zarządzania? Bibliografia Indeks
ISBN 978-83-208-2067-6
Ilość stron 356
Autor JERZY KISIELNICKI
Wymiary 23.7 x 16.2 cm
Wydawca PWE
Okładka Broszurowa
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: