...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH LECZNICZYCH
Autorzy są adiunktami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, współpracują z wieloma uczelniami w całym kraju. Napisali wiele książek na temat marketingu i zarządzania, m.in.: Marketing bezpośredni, Marketing usług medycznych, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Dr Monika Dobska jest kierownikiem Studium Podyplomowego "Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej", dr Paweł Dobski wykłada zarządzanie jakością w służbie zdrowia na studiach podyplomowych i MBA, jest także konsultantem w tej dziedzinie.W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia:
percepcja jakości usług medycznych,
możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych,
znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych,
system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008,
korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych,
Adresaci:Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych jest książką adresowaną do studentów zarządzania (poziom magisterski i podyplomowy), a także do pracowników podmiotów leczniczych - przede wszystkim kadry zarządzającej i personelu medycznego."Autorzy nie tylko przedstawili proces zarządzania jakością w usługach medycznych, ale także wyjaśnili zawiłości i potrzebę działań projakościowych w tych usługach. Dzięki temu ukazali wachlarz możliwych rozwiązań wraz z uzasadnieniem warunków ich adaptacji",Prcf. UE dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak, Uniwefsytet Ekonomiczny we Wrocławiu
ISBN
978-83-264-1699-6
Ilość stron
184
Autor
MONIKA DOBSKA, PAWEŁ DOBSKI
Wydawca
Oficyna a Wolters Kluwer business
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: