...jest pusty
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej
aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe
spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.Książka składa się z czterech części.Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce
marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe,
analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji
marketingowej.Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano
strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię
marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz
wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono
nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych
oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą
być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub
warsztatów.Opracowanie kierowane jest do: studentów
kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli
akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,osób
prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy
studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,menedżerów
zarządzających przedsiębiorstwami.Zespół autorski tworzą pracownicy
naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i
Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Format
pdf
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: