...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesZarządzanie projektami. Sztuka przetrwania

Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania

35,90 zł
Kod: 978-83-7746-309-3
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania to praktyczny poradnik dla menedżerów, chcących specjalizować się w zarządzaniu projektami biznesowymi. Jeśli powierzono ci tego typu projekt i zastanawiasz się w jaki sposób wywiązać się ze swoich obowiązków, nie ryzykując zwolnienia – ta książka jest dla ciebie. Jeżeli jesteś odpowiedzialny za duże projekty, wymagające dotrzymania określonych terminów i zarządzania budżetem, zdecydowanie powinieneś zapoznać się z tą publikacją. Tematyka zarządzania projektami jest w niej ujęta od strony praktycznej, a opisane techniki, porady oraz strategie oparte są na wieloletnim doświadczeniu autora. Niniejsza publikacja obejmuje następujące zagadnienia: • czym są projekty i dlaczego czasem kończą się fiaskiem, • wyszukiwanie problematycznych obszarów w przejętych projektach, • opracowywanie nowych projektów od podstaw oraz przebudowywanie już istniejących, • tworzenie realistycznych planów, • zarządzanie projektami zespołowymi i kontrolowanie kierunku, w którym zmierza projekt. Książka Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania prezentuje praktyczne i bardzo efektywne rozwiązania pozwalające doprowadzić do końca nawet najtrudniejsze projekty. Dzięki niej zachowasz kontrolę nad powierzonymi ci procesami biznesowymi i osiągniesz sukces! Nauczysz się skutecznie opracowywać i wdrażać powierzane ci projekty. Nie została ona napisana dla ludzi odpowiedzialnych za proste, łatwe w zarządzaniu przedsięwzięcia, sprawnie realizowane przez starannie dobrane zespoły. Tematem niniejszej publikacji są zagadnienia znacznie bardziej skomplikowane. Dowiesz się z niej jak radzić sobie w sytuacji, kiedy przejęty przez ciebie projekt zmierza w złym kierunku, a na jego zakończenie pozostało niewiele czasu i zasobów. Richard Jones pokaże ci jak ocenić sytuację na wczesnych etapach realizacji przedsięwzięcia biznesowego, dostrzec potencjalne zagrożenia oraz radzić sobie z pojawiającymi się problemami. Darmowe szablony – szablony dokumentów zaprezentowane w poszczególnych rozdziałach pobrać można pod adresem www.richardjones.com. O AUTORZE Richard Jones prowadził zespoły na czterech kontynentach, zarządzając i modyfikując duże programy i projekty biznesowe, obejmujące takie dziedziny jak telekomunikacja, elektronika, oprogramowanie, urządzenia medyczne oraz produkcja paliw. Swoje doświadczenia (dobre i złe) wykorzystuje, pracując jako konsultant lub dyrektor naczelny wiodących firm w sektorze zaawansowanych technologii. Pomógł licznym spółkom wielokrotnie pomnożyć ich dochody, a firmy takie jak BT, BBC czy Universal korzystają z produktów, znajdujących się w ofercie prowadzonych przez niego przedsiębiorstw. Prowadzi również bloga na temat wdrażania projektów oraz zarządzania programami/portfelami (innovation2execution.com).
Format epub
Rok wydania 2008
Format epub
Wydanie DL-ebwm
Wydanie DL-ebwm
Wydawca MT Biznes
Wydawca MT Biznes
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: