...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W TEORII I PRAKTYCE FIRMY /w 1-3
Praca jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym kompleksowym ujęciem badawczym zarządzania strategicznego w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy.
W publikacji przedstawiono:
- koncepcję zarządzania strategicznego,
- typologię strategii zarządzania,
- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,
- analizę strategiczną,
- planowanie strategiczne,
i
- mplementację strategii i kontrolę strategiczną.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.
ISBN
978-83-01-15110-2
Ilość stron
378
Autor
ADAM STABRYŁA
Wymiary
16,5 x 24 cm
Wydawca
PWN
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: