...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesZarządzanie systemami dystrybucji

Zarządzanie systemami dystrybucji

21,00 zł
Kod: 978-83-60882-12-2
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wykłady dla polskich studentów i praktyków po 1993 r. umożliwiły mi zauważenie pewnej luki w nauczaniu marketingu; postanowiłem ją wypełnić niniejszą pracą o decyzjach strategicznych w krytycznym momencie dla każdego niemal producenta. Jest nią wiedza teoretyczna i praktyczna o przesunięciu wyprodukowanego towaru lub zaoferowaniu usługi z rynku krajowego na zglobalizowane rynki zagraniczne, a w istocie przesunięcie tego produktu czy usługi ze sfery produkcji do sfery konsumpcji czy użytkowania. Przez wiele lat pracy w komórkach sztabowych polskich organizacji eksportowych zajmowałem się właśnie tym: obserwacją i analizą, jak również planowaniem i koordynacją, a później i kontrolą kanałów dystrybucji polskich towarów i usług na rynkach zagranicznych. Miałem wówczas okazję przekonać się o ich wielkim znaczeniu dla sukcesów i porażek polskiego eksportu. Nie zawsze bowiem szefowie przedsiębiorstw eksporterskich doceniali konieczność organizowania całego spływu i lokowania świadczenia rynkowego i zarządzania nimi według podejścia systemowego i sytuacyjnego. Dzisiaj w momencie konfrontacji rynkowej w zglobalizowanej konkurencji ta sprawa stała się problemem strategicznym i wręcz decydującym o konkurencyjności wszelkich działań rynkowych, nie tylko w eksporcie. Jak sprzedawać przez dystrybutorów, a nie do dystrybutorów – oto problem, który autor rozwiązuje w swojej pracy o genezie i ewolucji zarządzania systemami dystrybucji.
Format pdf
Rok wydania 2013
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Warszawska Wyższa Szkoła Zarządzania

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: