...jest pusty
Wykłady dla polskich studentów i praktyków po 1993 r. umożliwiły mi zauważenie pewnej luki w nauczaniu marketingu; postanowiłem ją wypełnić niniejszą pracą o decyzjach strategicznych w krytycznym
momencie dla każdego niemal producenta. Jest nią wiedza teoretyczna i praktyczna o przesunięciu wyprodukowanego towaru lub zaoferowaniu usługi z rynku krajowego na zglobalizowane rynki zagraniczne, a w istocie przesunięcie tego produktu czy usługi ze sfery produkcji do sfery konsumpcji czy użytkowania. Przez wiele lat pracy w komórkach sztabowych polskich organizacji eksportowych zajmowałem się właśnie tym: obserwacją i analizą, jak również planowaniem i koordynacją, a później i kontrolą kanałów dystrybucji polskich towarów i usług na rynkach zagranicznych. Miałem wówczas okazję przekonać się o ich wielkim znaczeniu dla sukcesów i porażek polskiego eksportu. Nie zawsze bowiem szefowie przedsiębiorstw eksporterskich doceniali konieczność organizowania całego spływu i lokowania świadczenia rynkowego i zarządzania nimi według podejścia systemowego i sytuacyjnego. Dzisiaj w momencie konfrontacji rynkowej w zglobalizowanej konkurencji ta sprawa stała się problemem strategicznym i wręcz decydującym o konkurencyjności wszelkich działań rynkowych, nie tylko w eksporcie. Jak sprzedawać przez dystrybutorów, a nie do dystrybutorów – oto problem, który autor rozwiązuje w swojej pracy o genezie i ewolucji zarządzania systemami dystrybucji.
Format
pdf
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Warszawska Wyższa Szkoła Zarządzania
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: