...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiMedycynaZarządzanie w ochronie zdrowia - wybrane aspekty

Zarządzanie w ochronie zdrowia - wybrane aspekty

15,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Sektor usług zdrowotnych w Polsce stale się powiększa, stąd problematyka zarządzania i marketingu usług zdrowotnych nabiera coraz większego znaczenia. Jak wskazują wcześniejsze doświadczenia, odpowiednie zarządzanie i dobrze dobrane narzędzia marketingowe nie tylko przyczyniają się do efektywnego finansowo funkcjonowania podmiotów leczniczych, ale także do lepszej opieki nad pacjentem. Coraz większe znaczenie w sektorze usług zdrowotnych w Polsce odgrywa jakość, a model zarządzania przez jakość jest implementowany w wielu placówkach ochrony zdrowia. W sektorzeusług zdrowotnych jakość należy rozumieć jako stopień, w jakim każda usługa świadczona pacjentowi, dostarczana zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, podnosi prawdopodobieństwo uzyskania pożądanego wyniku opieki i redukuje prawdopodobieństwo niepożądanych rezultatów. Na całym świecie obserwuje się tendencję do wprowadzania procedur certyfikacji i akredytacji, które zapewniają, że dana organizacja (np. szpital), spełniając szereg wcześniej ustalonych norm jakościowych, uzyskuje oczekiwany poziom jakości. Dobra organizacja i marketingowe zarządzanie podmiotami leczniczymi jest warunkiem koniecznym do sprawnego funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w naszym kraju. Orientacja na pacjenta, upodmiotowienie i szacunek dla pacjenta, honorowanie praw pacjenta, partnerstwo, odpowiedzialne współdziałanie osób świadczących usługi na rzecz i dla dobra pacjentów to strategiczne wyzwanie sektora ochrony zdrowia.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: