...jest pusty
Sektor usług zdrowotnych w Polsce stale się powiększa, stąd problematyka zarządzania i marketingu usług zdrowotnych nabiera coraz większego znaczenia. Jak wskazują wcześniejsze doświadczenia, odpowiednie zarządzanie
i dobrze dobrane narzędzia marketingowe nie tylko przyczyniają się do efektywnego finansowo funkcjonowania podmiotów leczniczych, ale
także do lepszej opieki nad pacjentem. Coraz większe znaczenie w sektorze usług zdrowotnych w Polsce odgrywa jakość, a model zarządzania przez jakość jest implementowany w wielu placówkach ochrony zdrowia. W sektorzeusług zdrowotnych jakość należy rozumieć jako stopień, w jakim każda usługa świadczona pacjentowi, dostarczana zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, podnosi prawdopodobieństwo uzyskania pożądanego wyniku opieki i redukuje prawdopodobieństwo niepożądanych rezultatów. Na całym świecie obserwuje się tendencję do wprowadzania procedur certyfikacji i akredytacji, które zapewniają, że dana organizacja (np. szpital), spełniając szereg wcześniej ustalonych norm jakościowych, uzyskuje oczekiwany
poziom jakości. Dobra organizacja i marketingowe zarządzanie podmiotami leczniczymi jest warunkiem koniecznym do sprawnego funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w naszym kraju. Orientacja na pacjenta, upodmiotowienie i szacunek dla pacjenta, honorowanie praw pacjenta, partnerstwo, odpowiedzialne współdziałanie osób świadczących usługi na rzecz i dla dobra pacjentów to strategiczne wyzwanie sektora ochrony zdrowia.
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Społeczna Akademia Nauk
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: