...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy.
ISBN
978-83-208-1806-2
Wymiary
16 x 24 cm
Autor
WIESŁAW PLUTA
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Ilość stron
156
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: