...jest pusty
WYMIERNE REZULTATY POPRZEZ INDYWIDUALNĄ i ORGANIZACYJNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Będąc nieustannym bestsellerem już od pierwszego wydania w 1994 r., Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych idei biznesowych ostatnich lat.
Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los – poprawiać wydajność i osiągać rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.
Teraz, w tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu, znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie osiągnąć rezultaty. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce.
Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności!
„Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy – że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także „żółtą brukowaną drogę” którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.”
ISBN
978-83-7746-334-5
Wymiary
22.7 x 15.1 cm
Autor
ROGER CONNORS,TOM SMITH,CRAIG HICKMAN
Wydawca
MT Biznes
Okładka
Miękka
Ilość stron
294
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: