...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieZASTOSOWANIA BADAŃ MARKETINGOWYCH
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
ISBN
83-208-1657-2
Ilość stron
380
Autor
STANISŁAW KACZMARCZYK
Wymiary
16 x 23,5 cm
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2006
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: