...jest pusty
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówZatrudnianie niepełnosprawnych - obowiązki i przywileje pracodawcy
Pracownik niepełnosprawny w firmie to dla pracodawcy z jednej strony dodatkowe obowiązki, związane m.in. z koniecznością dostosowania stanowiska pracy i pomieszczeń do potrzeb takiego pracownika, a także zapewnienia zatrudnionemu przywilejów wynikających z niepełnosprawności (jak dodatkowy urlop wypoczynkowy czy przerwy w pracy). Jednak z drugiej – to także wymierne korzyści. Zatrudniając osoby niepełnosprawne pracodawca może bowiem nie tylko ubiegać się o dofinansowanie do ich wynagrodzeń lub – po spełnieniu określonych warunków – korzystać ze zwolnienia z wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Może on także uzyskać z PFRON zwrot innych kosztów związanych z zatrudnianiem niepełnosprawnych: wyposażenia stanowiska pracy, szkoleń czy zatrudnienia osoby pomagającej pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy.
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wiedza i Praktyka
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: