...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiSocjologiaZeszyty Naukowe WSHE, t. XXVI, Nauki Humanistyczne i Społeczne

Zeszyty Naukowe WSHE, t. XXVI, Nauki Humanistyczne i Społeczne

6,20 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Punktem wyjścia opublikowanego tomu jest prezentacja aktualnych przedsięwzięć naukowo-badawczych pracowników prowadzących zajęcia na kierunku socjologia oraz współpracowników spoza uczelni podejmujących podobny obszar badawczy. Zamiar ten implikował różnorodność tematyczną i metodologiczną tomu. Ze względu na zakres przedmiotowy artykułów podzielono je na dwie części. Część pierwsza obejmuje problematykę „Wartości jako fundament społeczeństwa zaufania”. Część druga dotyczy obszaru tematycznego „Komunikowanie społeczne, badania rynkowe i reklama”. Prezentowane materiały i badania mogą zainteresować czytelników szukających informacji o przemianach wartości współczesnego świata i nowych wyzwaniach w komunikowaniu społecznym. Tematy artykułów: „Miejsce wartości etycznych w koncepcji ekonomii Jana Pawła II” (ks. M. Włosiński); „Dialog międzykulturowy w społeczeństwie ryzyka” (M. Gałuszka); „Wartości europejskie w interpretacji elit politycznych i kulturowych” (A. Pawlak); „Współczesny wymiar idei społeczeństwa obywatelskiego” (W. Marciniak); „Retoryka i medycyna. Dyskurs o bioetyce” (W. Kwiatkowski); „Reklamy społeczne i nowe formy przekazów o treści społecznej — pożyteczne, ale czy skuteczne?” (M. Wieczorkowska); „Dziecko w reklamie — ozdobnik, wabik, konsument” (I. Desperak); „Komunikacja gospodarcza. Analiza na przykładzie przemysłu targowego” (M. Legiędź-Gałuszka); „Filozoficznoprawna ocena stanu wojennego a manipulacja świadomością społeczeństwa” (M. Szyszkowska). W tomie zamieszczono także bibliografię zawartości publikacji Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku za lata 2004–2006, przygotowaną przez Barbarę Ziółkowską.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: