...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

ZŁODZIEJ MAGII TOM 2 ZAGUBIONY

32,86 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (6 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Drugi tom znakomitej trylogii o ulicznym złodziejaszku, który stawia pierwsze kroki w zawodzie czarodzieja. Conn, niegdyś drobny kieszonkowiec, a obecnie uczeń poważanego czarodzieja Neveryego, uratował magię w Wellmet. W trakcie bohaterskiej akcji stracił swój magiczny kamień, locus magicalicus, który pozwalał mu na komunikację z magiczną energią. Teraz miastu grożą kolejne kłopoty, a Conn nijak nie może znaleźć następnego kamienia... Zdesperowany, decyduje się na alternatywną metodę magiczną - wszystko dla dobra Wellmet! Niestety - eksperyment z zakazaną w Wellmet pirotechniką kończy się dla chłopaka wygnaniem. Conn będzie musiał opuścić miejsce, które stało się dlań domem, odbyć długą wędrówkę do nieznanych krain i zmierzyć się z mocami, które budzą się do życia i których nikt poza nim wydaje się nie dostrzegać.
ISBN 978-83-7686-034-3
Ilość stron 352
Wymiary 17.9 x 12.6 cm
Autor SARAH PRINEAS
Wydawca Jaguar
Okładka Miękka
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: