...jest pusty
Media nie istnieją bez odbiorcy i łączą się silnie z jego życiem. Dają mu poczucie nowości zmieniając się szybko w ciągu jego uświadamianej współczesności. Starszymz nas zapisały się w pamięci jako prasa drukowana i ją nauczyliśmy się utożsamiać z mediami. Tymczasem pojawiły się i pojawiają coraz nowsze i inne: radio, telewizja, różne ich odmiany i warianty, internet. Wkrótce okazuje się, że są to nadal te same media, pełniące bardzo podobne funkcje. Bo one zmieniają się, ale nie znikają. Ich żywotność pozwala im mocno wkroczyć w środowisko czytelnika, słuchacza, widza, lecz po pewnym czasie ich urok słabnie, a samo życie wskazuje mediom ich właściwe miejsce, udomawia je.
Autor bada media od prawie pół wieku, a to od pewnego majowego dnia 1959 roku, kiedy został jednym z pierwszych pracowników Ośrodka Badań Prasoznawczych w Krakowie. Zebrane w tomie prace pochodzą z różnych lat i nigdzie nie ukazały się w formie książkowej. Ukazują media trzech światów: realnego socjalizmu, stosunków międzynarodowych i lat globalizacji. Mimo odmiennych czasów, miejsc i form są to te same media.
ISBN
978-83-242-0938-5
Autor
JERZY MIKUŁOWSKI POMORSKI
Wydawca
Universitas
Okładka
broszurowa
Ilość stron
335
Wymiary
14 x 20,5 cm
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: