...jest pusty
							Strona głównaKsiążki drukowaneAkademickaFachowaZNACZENIE WIRTUALIZACJI MARKETINGU W SIECIOWYM KREOWANIU WARTOŚCI						
					Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.
					
						ISBN
					
					
						978-83-7561-216-5
					
					
						Autor
					
					
						GRZEGORZ MAZUREK
					
					
						Wydawca
					
					
						Poltext
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						294
					
					
						Wymiary
					
					
						16,5 x 23,5 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2012
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















