...jest pusty
Autor ukończył co prawda Harvard Collage i Harvard Business School ale to nie stamtąd wzięły się jego poglądy. Niepodobny do swoich kolegów, którzy marzyli o Wall Street, Cloutier od 3 nad ranem był już w dokach i inwentaryzował towar dla hur-towników, pilnując by nic nie wyjechało bez listu przewozowego. Teraz jego firma, American Management Services, stała się osobistym pit-bulem właścicieli małych firm i z powodzeniem stosuje wszelkie możliwe chwyty, aby wyprowadzać je na prostą.
„Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy!” to długo oczekiwany dzwonek alarmowy dla setek tysięcy małych i średnich przedsię-biorstw. Ta książka bezpardonowo serwuje twardą, nieskażoną prawdę właścicielom firm. Jego rady mają jedną wadę i jedną zaletę: są czasem trudne do zaakcep-towania, ale działają.
					
						ISBN
					
					
						978-83-928916-2-8
					
					
						Autor
					
					
						GEORGE CLOUTIER
					
					
						Wydawca
					
					
						Explanator
					
					
						Okładka
					
					
						Broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						208
					
					
						Wymiary
					
					
						19.5 x 12.4 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2011
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















