Informacje
Autor ukończył co prawda Harvard Collage i Harvard Business School ale to nie stamtąd wzięły się jego poglądy. Niepodobny do swoich kolegów, którzy marzyli o Wall Street, Cloutier od 3 nad ranem był już w dokach i inwentaryzował towar dla hur-towników, pilnując by nic nie wyjechało bez listu przewozowego. Teraz jego firma, American Management Services, stała się osobistym pit-bulem właścicieli małych firm i z powodzeniem stosuje wszelkie możliwe chwyty, aby wyprowadzać je na prostą.
„Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy!” to długo oczekiwany dzwonek alarmowy dla setek tysięcy małych i średnich przedsię-biorstw. Ta książka bezpardonowo serwuje twardą, nieskażoną prawdę właścicielom firm. Jego rady mają jedną wadę i jedną zaletę: są czasem trudne do zaakcep-towania, ale działają.
ISBN
978-83-928916-2-8
Autor
GEORGE CLOUTIER
Wydawca
Explanator
Okładka
Broszurowa
Ilość stron
208
Wymiary
19.5 x 12.4 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
ZYSK NIE JEST WAŻNY JEST NAJWAŻNIEJSZY |