...jest pusty
Autor ukończył co prawda Harvard Collage i Harvard Business School ale to nie stamtąd wzięły się jego poglądy. Niepodobny do swoich kolegów, którzy marzyli o Wall Street, Cloutier od 3 nad ranem był już w dokach i inwentaryzował towar dla hur-towników, pilnując by nic nie wyjechało bez listu przewozowego. Teraz jego firma, American Management Services, stała się osobistym pit-bulem właścicieli małych firm i z powodzeniem stosuje wszelkie możliwe chwyty, aby wyprowadzać je na prostą.
„Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy!” to długo oczekiwany dzwonek alarmowy dla setek tysięcy małych i średnich przedsię-biorstw. Ta książka bezpardonowo serwuje twardą, nieskażoną prawdę właścicielom firm. Jego rady mają jedną wadę i jedną zaletę: są czasem trudne do zaakcep-towania, ale działają.
ISBN
978-83-928916-2-8
Autor
GEORGE CLOUTIER
Wydawca
Explanator
Okładka
Broszurowa
Ilość stron
208
Wymiary
19.5 x 12.4 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: