...jest pusty
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie.
Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.
ISBN
978-83-250-0027-1
Autor
JADWIGA COURTHS-MAHLER
Wydawca
Książnica
Okładka
broszurowa
Ilość stron
216
Wymiary
10,5 x 16,5 cm
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: