...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneAkademickaINNOWACYJNOŚĆ W ENDOGENICZNYM ROZWOJU REGIONU PERYFERYJNEGO

INNOWACYJNOŚĆ W ENDOGENICZNYM ROZWOJU REGIONU PERYFERYJNEGO

37,05 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka podejmuje ważny temat rozwoju regionów peryferyjnych, a zwłaszcza wpływu czynników socjologicznych na możliwość stymulowania innowacyjnej gospodarki. Autor koncentruje się na bardzo ciekawym i trudnym problemie badawczym, tj. wpływie świadomości i postaw mieszkańców regionu – zwłaszcza elit regionalnych – na pobudzanie innowacyjnego rozwoju regionów peryferyjnych. Interesuje się również zagadnieniem kapitału społecznego, w tym zaufania i współpracy w sieciach kooperacyjnych działających na rzecz rozwoju ww. regionów. Tak zarysowana problematyka pracy została bardzo dobrze przedstawiona w odniesieniu do literatury przedmiotu. dr hab. Tomasz Grzegorz Grosse, prof. UW
ISBN 978-83-7383-624-2
Autor ARKADIUSZ TUZIAK
Wydawca Scholar
Okładka Broszurowa
Ilość stron 382
Wymiary 23.5 x 16.5 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: