...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiNapoje i używkiKACASTROFA CZYLI JAK LECZYĆ SKUTKI PICIA WÓDKI TW

KACASTROFA CZYLI JAK LECZYĆ SKUTKI PICIA WÓDKI TW

25,62 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Impreza udana, ale teraz nie jest dobrze? Z tą książką pozbędziesz się każdego kaca! No przecież nie możesz odmówić! Dziś koniecznie trzeba odpowiednio uczcić zdaną sesję lub niezdany egzamin, Jutro parapetówkę, potem pępkowe i jeszcze awans. A w tym miesiącu jeszcze urodziny kolegi, brata, siostry, matki, kuzyna... itd. itp. „Dziś czas na WINO I KOBIETY młode, jutro zaś – na kazanie i sodową wodę”. Lord Byron Ta książka to koło ratunkowe dla imprezowiczów! „KACastrofa. Jak usuwać skutki picia wódki” pomoże Ci: - postawić diagnozę jaki rodzaj kaca Ci dolega - Ustalić jak najszybciej go usunąć - dobrać właściwy posiłek, który dasz radę przełknąć i którego... nie zwrócisz. Świętuj spokojnie i pij na zdrowie!
Okładka Twarda
ISBN 978-83-7642-248-0
Ilość stron 120
Autor MILTON CRAWFORD
Wydawca Pascal
Wymiary 19.2 x 12.1 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: