...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług.
Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
ISBN
978-83-208-2072-0
Wymiary
16 x 23.5 cm
Autor
MIROSŁAWA PLUTA-OLEARNIK
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Ilość stron
208
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: